Τετάρτη 8 Μαΐου 2024

Ένα ακόμη τραγικό δυστύχημα στη παραλιακή καρμανιόλα στη Βούλα. Η αδράνεια της Περιφέρειας για τη τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών ερμηνεύεται σαν υπαιτιότητά της στα οδικά αυτά ατυχήματα….

 

   


  blogs     : http://rikipvvv.blogspot.gr/                                                                                                                                           Ε-mail    : rikipvvv@gmail.com                                                                                                                                       

 Facebook     : www.facebook.com/rikipvvv                                   

                                                                                                                    ΒΟΥΛΑ  07/05/2024         

                                                                                                       Αριθμ. Πρωτοκ. : 020 / 2024    

 

 

Ένα ακόμη τραγικό δυστύχημα στη παραλιακή καρμανιόλα στη Βούλα.

Η αδράνεια της Περιφέρειας για τη τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών ερμηνεύεται σαν υπαιτιότητά της στα οδικά αυτά ατυχήματα….  

 

Τη τελευταία της πνοή άφησε στην άσφαλτο μια 72χρονη στη Βούλα το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης, όταν στη προσπάθειά της να διασχίσει τη λεωφόρο Καραμανλή παρασύρθηκε διαδοχικά από δύο μοτοσικλέτες.

 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, στις 19.10, στη διασταύρωση της παραλιακής λεωφόρου Καραμανλή  με την οδό Διός, διερχόμενη μηχανή που κατευθυνόταν προς το Σούνιο παρέσυρε την 72χρονη και ο οδηγός την εγκατέλειψε.
Στη συνέχεια, 
η άτυχη γυναίκα παρασύρθηκε από δεύτερη μηχανή που οδηγούσε ένας 27χρονος, ο οποίος νοσηλεύεται ελαφρά τραυματισμένος και έχει συλληφθεί.

Ένα ακόμη τραγικό δυστύχημα στη παραλιακή στο ύψος της Βούλας που όμως δεν μπορεί πλέον να θεωρείται τυχαίο ατύχημα αλλά ένα ακόμη προδιαγεγραμμένο οδικό δυστύχημα, το οποίο μπορούσε να έχει αποφευχθεί. 

Η Περιφέρεια Αττικής είναι η μόνη υπεύθυνη γιατί έχει την εποπτεία και τον έλεγχο της παραλιακής  οδού ‘’Αθηνών -  Σουνίου’’ καθώς και της οδικής ασφάλειας αλλά και τοποθέτησης φωτεινών σηματοδοτών ελέγχου κυκλοφορίας, μετά από κυκλοφοριακή μελέτη.

Η Περιφέρεια Αττικής όμως,  με πρόσχημα το ότι η παραλιακή είναι πλέον εθνικής εμβέλειας οδός ( Ε91) λόγω του ότι διασυνδέει το Διεθνές λιμάνι του Πειραιά με το Διεθνή Αερολιμένα ‘’Ελευθέριος Βενιζέλος’’, δεν συνυπολογίζει την επικινδυνότητα για τους πεζούς και δεν τοποθετεί τους ήδη εγκεκριμένους εδώ και πάνω από δέκα χρόνια φωτεινούς σηματοδότες.

Αυτή η άρνησή της στοιχίζει ανθρώπινες ζωές και πολυτραυματίες που υποφέρουν μια ζωή.

Η τοπική αυτοδιοίκηση, σε επίπεδο διοίκησης  Δήμου αλλά και Δημοτικών παρατάξεων, μέσα από τις διαδικασίες στο Δημοτικό Συμβούλιο οφείλει να καταγράφει και να αναδεικνύει το πρόβλημα και να ζητά επίμονα την επίλυσή του.

Για τη συγκεκριμένη περιοχή, τη διασταύρωση της παραλιακής με την οδό Διός, αλλά και για άλλες στην παραλιακή για τις οποίες υπάρχουν προεγκρίσεις για τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών ελέγχου κυκλοφορίας, η ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β. ασταμάτητα επισημαίνει την σπουδαιότητα και την επικινδυνότητα η οποία υφίσταται και στοιχίζει ανθρώπινες ζωές και ζητά, μέσω διαβίβασης εγγράφων της, κάθε χρόνο από την Περιφέρεια αττικής και το Δήμο Β.Β.Β. να ενεργήσουν αρμοδίως για την επίλυση του θέματος.

Ήδη το θέμα αυτό περιλαμβάνεται  στα προεκλογικά της προγράμματα[1], αλλά και στις προτάσεις της για τα ετήσια Τεχνικά προγράμματα του Δήμου[2], με ιδιαίτερη επισήμανση στο συγκεκριμένο σημείο. Αναφέρει συγκεκριμένα:

    ü Στην παραλιακή μεταξύ οδού Ήρας και Διός να ζητηθεί από την αρμόδια υπηρεσία  και να τοποθετηθεί άμεσα φωτεινός σηματοδότης και διάβαση πεζών. Να διεκδικηθεί η άμεση τοποθέτηση των ήδη εγκεκριμένων φωτεινών σηματοδοτών σε όλο το εύρος του Δήμου.

Επίσης, και μέσα στην προτεινόμενη ολική κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου Β.Β.Β. και στις δύο φάσεις της του 2017 & του 2018 προβλέπεται η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών ελέγχου κυκλοφορίας στη διασταύρωση της παραλιακής με την οδό  Διός αλλά και την οδό ‘Ήρας στη Βούλα. Επιπλέον προβλέπεται και η τοποθέτηση αερογέφυρας (δυστυχώς χωρίς ανελκυστήρες στις δύο πλευρές της) λόγω υψηλής επικινδυνότητας του συγκεκριμένου σημείου.

Η Περιφέρεια Αττικής αγνοεί κάθε πρόταση και αίτημα για την τοποθέτηση  φωτεινών σηματοδοτών ελέγχου κυκλοφορίας στην παραλιακή, αδιαφορώντας για την ασφάλεια των πεζών.

Η πίεση που ασκείται υπηρεσιακά όλα αυτά τα χρόνια δεν αποφέρει αποτελέσματα και η Περιφέρεια δεν ανταποκρίνεται στο απόλυτα λογικό και αναγκαίο αίτημά μας για τη τοποθέτηση  φωτεινών σηματοδοτών ελέγχου κυκλοφορίας στην διασταύρωση της παραλιακής με την οδό  Διός αλλά και σε όλα τα σημεία όπου υπάρχει προέγκριση, λόγω επικινδυνότητας. Η σύμπραξη και συνέργεια της αυτοδιοίκησης σε επίπεδο Δήμου με τους πολίτες ώστε να ασκηθεί κοινωνική πίεση είναι αυτή που θα αποτελέσει τον κρίσιμο παράγοντα για την κάμψη των αντιρρήσεων της Περιφέρειας.

ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β. 

  ------------------------------------------------------------------------

[1].  ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  της ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β.

2014 –  http://www.scribd.com/fullscreen/221737458?access_key=key-1jag9dvtt3glkvc9j6oa&allow_share=true&escape=false&show_recommendations=false&view_mode=scroll

2019 –  https://drive.google.com/file/d/1rIzLAAQDJGHAzUjYjJiS6-mobGG4pSSD/view?usp=sharing

2023 –  https://drive.google.com/file/d/19PRsSPkBXbQxO8QpCjfqyxE6XAIbyxpp/view?usp=sharing

 

[2]. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  Β.Β.Β.  της ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β.

2019 –  https://rikipvvv.blogspot.com/2018/07/blog-post.html

2020 –  https://rikipvvv.blogspot.com/2019/10/2020.html

2022 –  https://rikipvvv.blogspot.com/2021/06/2022.html

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου