Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ με: ΡΕΜΑ ΚΟΡΜΠΙ και ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΘΕΣΕΩΝ και ΑΝΑΛΥΣΗΣ από ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ (πρώην Ανάδοχος), ΜΕΤΑ την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. στις 18/6/2024 με αρ.πρωτ. 025/2024.

 

  blogs     : http://rikipvvv.blogspot.gr/                                                                    Βούλα  28 / 07  /2024                          Ε-mail    : rikipvvv@gmail.com                                                       Αριθμ. Πρωτοκ.: 034/2024               Facebook: www.facebook.com/rikipvvv

        

          ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ με:

ΡΕΜΑ ΚΟΡΜΠΙ και ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΘΕΣΕΩΝ και ΑΝΑΛΥΣΗΣ από ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ (πρώην Ανάδοχος),  ΜΕΤΑ την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ της ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β. στις 18/6/2024 με αρ.πρωτ. 025/2024.

Μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων προς τη  ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β. και προσωπικά προς τον Θάνο Ματόπουλο, λάβαμε το απόγευμα της 26/7/2024 μακροσκελή επιστολή από την προηγούμενη εργολήπτρια εταιρεία του σημαντικού έργου της διευθέτησης του ρέματος Κόρμπι στη Βάρη ΜΕΤΡΟ Α.Τ.Ε., με την οποία εκφράζεται η δυσαρέσκειά της για την ανακοίνωσή μας στις 18/6/2024 με αρ.πρωτ. 025/2024 και τίτλο «ΡΕΜΑ ΚΟΡΜΠΙ  ο  ΝΕΟΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ για τις επί 5 ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΙΓΩΡΙΕΣ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ, το ΕΡΓΟ και ΠΑΛΙ σε ΟΜΗΡΙΑ και ΟΧΙ σε ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ…» [1] αλλά και για την σχετική τοποθέτησή μας στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Η ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β. έχοντας παρακολουθήσει την διαχρονική εξέλιξη του σημαντικού αυτού έργου για την αντιπλημμυρική θωράκιση και προστασία των  κατοίκων της περιοχής, μελέτησε τα διαθέσιμα δεδομένα που έχουν αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, αξιολόγησε πολιτικά και με βάση και τις δημόσιες δηλώσεις του Δημάρχου Β.Β.Β., την εξέλιξη του έργου την τελευταία εξαετία και ακολούθως εξέδωσε την ανακοίνωση στις 18/6/2024. 

Η ανακοίνωσή μας αυτή, όπως προκύπτει από τον τίτλό της και την ανάλυση μας στο κείμενο, στοχεύει αποκλειστικά στην ανάδειξη των πολιτικών ολιγωριών της Περιφέρειας Αττικής και τις επιπτώσεις τους στην καθυστέρηση της εξέλιξης του σημαντικού αυτού έργου για την Βάρη και τον Δήμο Β.Β.Β. και ζητά την επίσπευση των διαδικασιών ολοκλήρωσής του.

Για την ολοκληρωμένη ενημέρωση των πολιτών και την δεοντολογικά ορθή πρακτική δημοσιοποιούμε με τους ίδιους τρόπους και μέσα την πολυσέλιδη επιστολή της ΜΕΤΡΟ Α.Τ.Ε. που λάβαμε στις 26/7/2024, αυτούσια και με σχετική παραπομπή [2], όπου λόγω μεγέθους δεν είναι δυνατή η πλήρης ανάρτησή της.

 ---- ----

[1] ΡΕΜΑ ΚΟΡΜΠΙ ο ΝΕΟΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ για τις επί 5 ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΙΓΩΡΙΕΣ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. το ΕΡΓΟ και ΠΑΛΙ σε ΟΜΗΡΙΑ και ΟΧΙ σε ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ… (rikipvvv.blogspot.com)   = https://rikipvvv.blogspot.com/2024/06/5.html

[2] ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ κο ΜΑΤΟΠΟΥΛΟ ΘΑΝΟ ΑΠΟ ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ-για Ρέμα ΚΟΡΜΠΙ=26.7.2024

https://drive.google.com/file/d/1Jai6Qa6_63u6mAhy7nYccgYScZGWsk7H/view?usp=sharing

Για την

ΡΙ.ΚΙ.Π.   Β.Β.Β.

Θάνος Ματόπουλος

==================================================

η ΕΠΙΣΤΟΛΗ της ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ κο ΜΑΤΟΠΟΥΛΟ ΘΑΝΟ ΑΠΟ ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ-για Ρέμα ΚΟΡΜΠΙ=26.7.2024

Επιστολή προς επεξήγηση – διευκρίνηση – ενημέρωση σε αναρτηθείσες δηλώσεις και πρόσκληση για την αποκατάσταση της αλήθειας. 

Προς τον Θάνο Ματόπουλο Πρόεδρο της Ριζοσπαστικής Κίνησης Πολιτών ΒΒΒ και δημοτικό σύμβουλο του Δήμου ΒΒΒ, κάτοικο Βούλας Αττικής στη Λ. Κ. Καραμανλή αριθ. 18 (τκ 16673) με διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου thanomato2022@gmail.com και rikipvvv@gmail.com. 

Αξιότιμε κύριε,

Πρόσφατα υπέπεσαν στην αντίληψή μας έγγραφες δηλώσεις σας, υπό την ιδιότητά σας ως δημοτικός σύμβουλος του Δήμου ΒΒΒ και Πρόεδρος της παράταξης που εκπροσωπείτε στο δημοτικό συμβούλιο, τις οποίες δημοσιεύσατε και αναρτήσατε στις 19.6.2024 στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης «facebook» και συγκεκριμένα στο λογαριασμό που διατηρείτε στην πιο πάνω ιστοσελίδα με όνομα χρήστη «https: www.facebook.com/rikipvvv/locale=el_GR». Οι δηλώσεις αυτές ξεκινούν με τη φράση «ΡΕΜΑ ΚΟΡΜΠΙ ο ΝΕΟΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ για τις επί 5 ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΙΓΩΡΙΕΣ της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ». Στις δηλώσεις σας αυτές αναφέρεστε στο σημαντικό για την περιοχή που πολιτεύεστε δημόσιο έργο του ρέματος Κόρμπι και στην αποτυχία της Περιφέρειας να το ολοκληρώσει, καθώς και στην πρόσφατη διακοπή του έργου από τη νέα ανάδοχο εργολήπτρια εταιρία, η οποία δικαιώθηκε, καθώς η ασκηθείσα από αυτή ένσταση για διακοπή εργασιών έγινε αποδεικτή από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών. Περαιτέρω, στις ίδιες δηλώσεις σας περιέχεται και αναφορά στην αρχική ανάδοχο, που ως γνωστό είναι η εταιρία μας, με τη χρήση των εξής φράσεων: «Η πρώτη ανάθεση, από την Περιφέρεια Αττικής, σε εργοληπτική εταιρία που δεν ήταν επαρκής για τόσο μεγάλο και εξειδικευμένο έργο, κατέληξε σε αποτυχία και πριν τρία χρόνια αποπεμφθεί από το έργο η εταιρία αυτή και ανέλαβε νέα εργολήπτρια εταιρία στις 9/11/2023».

Οι δηλώσεις σας αυτές, που είναι απολύτως αναληθείς και ανακριβείς παραπέμπουν άμεσα στην εταιρία μας, που, όπως είναι γνωστό στο χώρο των δημοσίων έργων και στους κατοίκους της περιοχής, είχε αναλάβει ως αρχική ανάδοχος την κατασκευή του έργου «Διευθέτηση ρέματος Κόρμπι από Λ. Βάρης Κορωπίου μέχρι εκβολή» δυνάμει της από 25.09.2018 εργολαβικής σύμβασης με τον Κύριο του Έργου (εφεξής ΚτΕ) την Περιφέρεια Αττικής/Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής (εφεξής Π.Ε.Α.Α.), στο οποίο (έργο), μάλιστα, υπήρχε επί πέντε έτη πινακίδα με την επωνυμία της εταιρίας μας ως αναδόχου.

Με αφορμή τις πιο πάνω αναληθείς δηλώσεις σας, σας απευθύνουμε την παρούσα επιστολή μας, με φιλική διάθεση με σκοπό α) αφενός την επισήμανση σε εσάς των αναληθών και ανακριβών αναφορών σας που περιέχονται στις πιο πάνω δηλώσεις σας σχετικά με την εταιρεία μας, β) αφετέρου στην ορθή πληροφόρησή σας αναφορικά με την αλήθεια των γεγονότων ως προς την εξέλιξη της αρχικής σύμβασης, στην οποία ανάδοχος ήταν η εταιρία μας, ώστε να αποκατασταθεί πλήρως η αλήθεια και συνάμα το κύρος και η αξιοπιστία της εταιρίας μας που πλήττεται ανεπανόρθωτα από τις αναληθείς και ανακριβείς δηλώσεις και η οποία χωρίς υπαιτιότητά της δεινοπάθησε κατά την πενταετή δέσμευσή της στο πλαίσιο της αρχικής διαλυθείσας σύμβασης, ενώ ακόμη ταλαιπωρείται από τις συνέπειες αυτής και των μη νόμιμων ενεργειών των υπηρεσιών του ΚτΕ. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι δηλώσεις σας αυτές προήλθαν από λανθασμένες και ελλιπείς πληροφορίες που σας μεταφέρθηκαν αναφορικά με την εταιρία μας και την ανάμειξή της στο εν λόγω έργο.

Σας επισημαίνουμε, λοιπόν, ότι η μοναδική αλήθεια, η οποία προκύπτει από δημόσια έγγραφα και αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που είναι αναρτημένες στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και μας έχουν δικαιώσει, είναι ότι:

(α) η εταιρία μας ως ανάδοχος είχε αναλάβει το έργο «Διευθέτηση Ρέματος Κόρμπι από Λ. Βάρης – Κορωπίου μέχρι εκβολή», δυνάμει της από 25.09.2018 εργολαβικής σύμβασης με την Περιφέρεια Αττικής, με αρχικό συμβατικό χρόνο τους 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, ήτοι έως 25.9.2020. Κύριος του Έργου (ΚτΕ) είναι η Περιφέρεια Αττικής/Περιφερειακή Ενότητα Ανατολικής Αττικής (εφεξής Π.Ε.Α.Α.), φορέας κατασκευής η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Π.Ε.Α.Α., Προϊσταμένη Αρχή η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Αττικής ή η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Π.Ε.Α.Α. αναλόγως των αρμοδιοτήτων και Διευθύνουσα Υπηρεσία το Τμήμα Υδραυλικών Έργων/Λιμενικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής.

(β) το γεγονός ότι το έργο δεν ολοκληρώθηκε (καθότι εκτελέστηκε μόνο το 10% αυτού) δεν οφείλεται σε ανεπάρκεια ή υπαιτιότητα της εταιρίας μας, αλλά σε αποκλειστική υπαιτιότητα του κυρίου του έργου και των υπηρεσιών του, γεγονός που έχει διαγνωστεί με πληθώρα αποφάσεων του αρμόδιου δικαιοδοτικού οργάνου, ήτοι του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, που εκδόθηκαν σύμφωνα με τη διαδικασία που διέπει την εκτέλεση δημοσίων έργων έπειτα από θετικές γνωμοδοτήσεις του αρμόδιου τεχνικού συμβουλίου δημοσίων έργων.

(γ) ειδικότερα, ο ΚτΕ και οι αρμόδιες υπηρεσίες του δημοπράτησαν και συμβασιοποίησαν ένα παντελώς ανώριμο έργο, κατά παράβαση της κείμενης νομοθεσίας, αλλά και στην συνέχεια παρέλειπαν κατά συρροή να εκπληρώσουν τη βασική συμβατική τους υποχρέωση που συνίσταται στην παράδοση των χώρων κατασκευής του έργου ελεύθερων από κάθε νομικό ή πραγματικό εμπόδιο, συνεπεία μη ολοκλήρωσης των διαδικασιών των πρόδρομων εργασιών που είναι απαραίτητη προϋπόθεση από το νόμο για τη δημοπράτηση και συμβασιοποίηση του έργου. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης μέχρι τη διάλυσή της, που επήλθε χωρίς καμία δική μας υπαιτιότητα στους 33 μήνες (έναντι των 24 συμβατικών), δεν παραδόθηκε στην εταιρία μας το σύνολο των απαλλοτριούμενων προς κατάληψη εκτάσεων, δεν απομακρύνθηκαν τα δίκτυα ΟΚΩ, δεν εκτελέστηκαν οι απαιτούμενες πρόδρομες εργασίες εντοπισμού και προστασίας αρχαιοτήτων κλπ, όπως έχει γίνει δεκτό με πληθώρα αποφάσεων του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ενώπιον του οποίου προσέφυγε η εταιρία μας, στο πλαίσιο της αρχικής εργολαβίας Αποτέλεσμα των υπαίτιων αυτών παραλείψεων ήταν να εκτελεστεί μόνο ένα 10% του μήκους του έργου, όπου δεν απαιτούντο απαλλοτριώσεις, και όπου κατασκευάσαμε το δυσκολότερο και δαπανηρότερο τμήμα του έργου, αυτό της διάτρησης του σώματος της Λεωφ. Σουνίου υπό κυκλοφορία προς απελευθέρωση της διέλευσης του όγκου των νερών σε περίπτωση έντονων βροχοπτώσεων, με την τεχνική μέθοδο cover & cut, καταβάλλοντας σημαντικές προσπάθειες και επιδεικνύοντας υπέρμετρη καρτερικότητα, απέναντι στην πλήρη αδιαφορία και απραξία των υπηρεσιών της Π.Ε.Α.Α., προκειμένου να απομακρυνθούν 2 κολώνες της ΔΕΔΔΗΕ, δίκτυα του ΟΤΕ και η τοπική ύδρευση λίγων μέτρων, και με σημαντικότατες ζημίες της εταιρείας μας από τις ολιγωρίες των υπηρεσιών του έργου. Περαιτέρω, σας αναφέρουμε ότι αμέσως μετά την Λ. Σουνίου, το έργο συνεχίζεται επί της οδού Αιγαίου, όπου οι επιτάξεις των προς απαλλοτρίωση ιδιοκτησιών κηρύχθηκαν στην λήξη του συμβατικού χρόνου(!). Στην προσπάθεια δε κατάληψης των ιδιοκτησιών από τα συνεργεία μας, ήδη από τα πρώτα μέτρα της οδού Αιγαίου διαπιστώθηκε ότι αλλού οι επιτάξεις δεν επαρκούσαν στο πλάτος κατάληψης και αλλού δεν είχε εφαρμοστεί η πράξη τακτοποίησης από τον Δήμο σας, ενώ αποκαλύφθηκαν τα πρώτα αρχαιολογικά ευρήματα κατά μήκος του έργου, με συνέπεια την πλήρη διακοπή εργασιών ελλείψει μετώπου εργασίας και την τελμάτωση του έργου παρ’ όλες τις προσπάθειες που κατέβαλλε η φερόμενη στις πιο πάνω δηλώσεις σας ως ‘’ανεπαρκής’’ εταιρεία μας, ώστε να συνεχιστεί το έργο. Κατόπιν αυτού του πλήρους αδιεξόδου που είχε περιέλθει το έργο με αποκλειστική υπαιτιότητα της Π.Ε.Α.Α., υποβάλαμε αίτηση διάλυσης της σύμβασης σύμφωνα με τον νόμο, ενόσω είχαν περάσει 34 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης, η οποία (αίτηση διάλυσης της σύμβασης) απορρίφθηκε από την Υπηρεσία τελείως αβάσιμα και καταχρηστικά. Τελικά η σύμβαση διαλύθηκε μετά από ένσταση μας, η οποία έγινε πλήρως αποδεκτή με την 282056/12-10-2021 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που είναι αναρτημένη στη διαύγεια με στοιχεία (ΑΔΑ: 67ΖΟ465ΧΘΞ-4Β7) και εκδόθηκε μετά από θετική γνώμη του τεχνικού συμβουλίου και με την οποία έγινε δεκτή η υποβληθείσα από την εταιρία μας αίτηση διάλυσης της σύμβασης του έργου λόγω αποκλειστικής υπαιτιότητας του κυρίου του έργου, για τους λόγους που προαναφέραμε.

(δ) μάλιστα, της πιο πάνω απόφασης διάλυσης, είχαν προηγηθεί τρεις δηλώσεις διακοπής εργασιών που εγκρίθηκαν από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών η δε τελευταία με την υπ’ αρ. πρωτ. 263903/29.9.2021 απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με στοιχεία (ΑΔΑ ΩΗΤΩ465ΧΘΞ-ΠΧΓ), η οποία μετά από αντίστοιχη θετική γνώμη του τεχνικού συμβουλίου, έκανε πλήρως αποδεκτή την υποβληθείσα από την εταιρία μας Ειδική Δήλωση Διακοπής Εργασιών λόγω υπαιτιότητας του κυρίου του έργου που ομοίως αβασίμως και καταχρηστικά είχαν απορρίψει οι υπηρεσίες του κυρίου του έργου. Η απόφαση του Υπουργού αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: «Η ομαλή εξέλιξη του έργου παρουσίασε προβλήματα από την υπογραφή της σύμβασης, αφού δεν έχει ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα η παράδοση του συνόλου των απαιτούμενων προς κατάληψη εκτάσεων, ελεύθερων κάθε δέσμευσης και εμποδίων, διότι δεν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση των αναγκαίων εκτάσεων ούτε έχουν επιλυθεί τα προβλήματα με τα αρχαιολογικά ευρήματα. Επίσης πολύ μεγάλες καθυστερήσεις παρουσιάζονται στη μετακίνηση των δικτύων Ο.Κ.Ω., που είναι αναγκαία για την ομαλή εκτέλεση των εργασιών, καθώς τα μόνα δίκτυα που έχουν μετακινηθεί μέχρι σήμερα είναι τα δημοτικά, τα οποία έγιναν από την ανάδοχο, με εκτέλεση απολογιστικών εργασιών».

(ε) στην ίδια παράγραφο της ανάρτησής σας, αναφέρετε ότι «….. κατέληξε σε αποτυχία και πριν τρία χρόνια αποπεμφθεί από το έργο η εταιρεία αυτή και ανέλαβε νέα εργολήπτρια εταιρεία στις 9/11/2023». Οφείλατε, όμως, να αναδείξετε, καθότι το γνωρίζατε, άλλως οφείλατε ως εκ της θέσεώς σας να το γνωρίζετε ότι η σύναψη της νέας σύμβασης έγινε με την εξαιρετική διαδικασία του κατεπείγοντος, χωρίς δημοσίευση διακήρυξης, με πρόσκληση κλειστού αριθμού εταιριών (πέντε στο σύνολο) και ενώ το έργο εξακολουθούσε να παραμένει ανώριμο, για τους ίδιους λόγους που οδήγησαν στη διάλυση της αρχικής εργολαβίας με την φερόμενη στις αναρτήσεις σας ως ‘’ανεπαρκή’’ ανάδοχο εταιρία μας. Το ότι το έργο εξακολουθούσε να είναι ανώριμο προς ανάθεση, πράγμα που αποτελεί δεύτερο ολίσθημα της Περιφέρειας, επιβεβαιώθηκε περίτρανα με την ειδική δήλωση διακοπής εργασιών του νέου αναδόχου που έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Υποδομών στηριζόμενη κατά βάση στους ίδιους λόγους ανωριμότητας του έργου για τους οποίους είχε επέλθει και η διάλυση της αρχικής σύμβασης. Σημειωτέον, το νέο έργο ανατέθηκε με υπερτριπλάσιες δαπάνες από τις αντίστοιχες της αρχικής εργολαβίας.

Επίσης αναφέρετε ότι «ο νέος Περιφερειάρχης κ. Χαρδαλιάς μετά από έξι μήνες απραξίας, το μόνο που έκανε είναι να μεταβιβάσει την πλήρη αρμοδιότητα για την παρακολούθηση και εκτέλεση του έργου από την αντιπεριφέρεια Ανατολικής Αττικής στην κεντρική Υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής’’. Επ’ αυτού σας πληροφορούμε ότι ο φάκελος της διαλυθείσας εργολαβίας, συνέχεια της οποίας αποτελεί η νέα σύμβαση, παρέμεινε στην αρχική Υπηρεσία, ήτοι της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής (ΠΕΑΑ), κατά παντελώς ακατανόητο τρόπο καθώς πρόκειται για το ίδιο έργο, τα ίδια σχέδια και αλληλογραφία προβλημάτων που παραμένουν ανεπίλυτα όπως αποδεικνύεται άλλωστε και από τους λόγους διακοπής εργασιών της νέας σύμβασης. Επί πλέον παρακρατείται παράνομα η Εγγυητική Επιστολή της πρώτης αναδόχου από την ΠΕΑΑ.

Από τα πιο πάνω προκύπτει ότι η μη ολοκλήρωση του έργου, στο πλαίσιο της αρχικής εργολαβίας από την εταιρία μας, δεν οφείλεται σε τεχνική και επαγγελματική ανεπάρκεια της εταιρίας μας, όπως αναδεικνύεται στο κείμενό σας αλλά στην ολιγωρία του κυρίου του έργου και των υπηρεσιών του να μας παραδώσουν ως όφειλαν από το νόμο και τη σύμβαση ελεύθερο το χώρο του έργου προς εκτέλεση. Επίσης, η εταιρία μας ουδόλως αποπέμφθηκε από το έργο, ούτε, άλλωστε, υπάρχει τέτοια απόφαση ή απόφαση έκπτωσης της εταιρίας μας. Αντίθετα, η σύμβαση διαλύθηκε, κατόπιν άσκησης του εν λόγω νομίμου δικαιώματός μας που έγινε αποδεκτό από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών έπειτα από ένστασή μας, εξαιτίας των παραλείψεων του κυρίου του έργου.

Οι πιο πάνω δηλώσεις σας λοιπόν, στις οποίες παρουσιάζεται η εταιρία μας, ως αρχική ανάδοχος, να έχει εκδιωχτεί από το έργο λόγω ανεπάρκειάς της να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του, είναι απολύτως αναληθείς και προσβάλλουν το κύρος, την αξιοπιστία και τη φήμη της εταιρίας μας, τόσο στον εν γένει κατασκευαστικό κλάδο των δημοσίων έργων, όπου δραστηριοποιούμαστε, όσο και στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του Δήμου ΒΒΒ, αλλά και στις υπηρεσίες και όργανα αναθετουσών αρχών άλλων έργων που εκτελούμε ως ανάδοχοι δυνάμει συμβάσεων, καθώς είναι γνωστό σε όλους τους προαναφερόμενους ότι αρχική ανάδοχος του έργου ήταν η εταιρία μας.

Επί πλέον και για να σχηματίστε πληρέστερη εικόνα για το μέγεθος της αδιαφορίας των υπηρεσιών του ΚτΕ παραθέτουμε ενδεικτικά και μόνο, τα εξής:

(α) η μελέτη οδοποιίας των παραρεμάτιων οδών του ρέματος συντάχθηκε και υποβλήθηκε στις αρχές του 2019 από την εταιρεία μας με έξοδά της και περιέχεται στην ‘’μελέτη εφαρμογής του έργου’’. Η εν λόγω μελέτη εκπονήθηκε με συνδρομή αναγνωρισμένου γραφείου μελετών για την προσαρμογή της αρχικής μελέτης του 2013 στις πραγματικές συνθήκες του 2019 σε πλήρη μορφή (οριζοντιογραφίες, μηκοτομές, νέες προμετρήσεις καθώς και με τεύχος έκθεσης της μελέτης, όπου επισημαίνονταν τα μέχρι τότε διαπιστωθέντα προβλήματα και οι ελλείψεις της αρχικής μελέτης ενώ επισημαίνονταν και οι απαιτούμενες ενέργειες της Υπηρεσίας ώστε να καταστεί αυτή υλοποιήσιμη). Η μελέτη αυτή ΟΥΔΕΠΟΤΕ εγκρίθηκε από τις υπηρεσίες του ΚτΕ οι οποίες, την αγνόησαν τελείως (!!).

(β) την συνέχιση του έργου με κατασκευή πασσαλοστοιχίας που προτείνει και ο νέος ανάδοχος, την είχαμε προτείνει ως λύση συνέχισης των εργασιών από τις αρχές του 2021, λύση που ικανοποιούσε τις απαιτήσεις της ΕΣΥ για την κατασκευή από τα κατάντι προς τα ανάντι του έργου, καθώς θα αποτελούσε συνέχεια του κατασκευασμένου τεχνικού κάτω από την Λ. Σουνίου επί της οδού Αιγαίου παρακάμπτοντας το εμπόδιο των ελλιπών απαλλοτριώσεων - επιτάξεων στο σημείο αυτό και την απρόσκοπτη συνέχιση της κατασκευής. Ωστόσο, η ως άνω πρότασή μας απερρίφθη από την Υπηρεσία της ΠΕΑΑ όχι με την πρόφαση της απαίτησης της ΕΣΥ για την συνέχεια της κατασκευής από τα κατάντι προς τα ανάντι η οποία ικανοποιείτο, αλλά με την ανεξήγητη και όλως καταχρηστική εντολή της ‘’να συντάξουμε μελέτη εφαρμογής στο σημείο αυτό’’ παρ’ όλον ότι το σημείο αυτό περιλαμβάνεται στην ήδη συνταχθείσα και υποβληθείσα μελέτη εφαρμογής του όλου έργου από τις αρχές του 2019, την οποία οι υπηρεσίες του ΚτΕ ουδόλως έλαβαν υπόψη.

(γ) τέλος, στα αναγραφόμενα σχετικά με τον καθαρισμό του εργοταξιακού χώρου ‘’από απομένοντα υλικά της προηγούμενης εργολαβίας’’, τα οποία υλικά είχαν παραμείνει στον εργοταξιακό χώρο της εταιρείας μας (που αποτελεί σήμερα το εργοτάξιο της νέας αναδόχου) ήταν υλικά ελεγμένα εργαστηριακά και χρήσιμα για την συνέχιση του έργου, παρήχθησαν δε με δαπάνες της εταιρείας μας για το έργο αυτό και μόνον και τελικά μετά από εκβιαστικές και παράνομες εντολές των Υπηρεσιών της ΠΕΑΑ και μετά από δύο χρόνια που παρέλαβαν την εργολαβία μας εξαναγκαστήκαμε με δαπάνες μας και πάλι να τα μεταφέρουμε και να απορριφθούν σε χωματερές και έχουν απομακρυνθεί στο σύνολό τους.

Πιστεύουμε ότι έχει έρθει πλέον η ώρα να αποκατασταθεί η αλήθεια και να αναδειχθεί ποιός πραγματικά είναι ανεπαρκής που, 11 χρόνια μετά την έγκριση της μελέτης του έργου, 7 χρόνια μετά την πρώτη δημοπράτηση του έργου και 3 χρόνια μετά την διάλυση της σύμβασης της αρχικής εργολαβίας το έργο παραμένει ‘’κολλημένο’’. Επιβάλλεται να αναδειχθούν τα προβλήματα προς επίλυση γιατί μπορεί στο μέλλον να έχουμε φαινόμενα μια νέας Μάνδρας με θύματα.

Κε Ματόπουλε, όσα αναφέρουμε στην παρούσα επιστολή μας είναι απολύτως αληθινά και θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι επίμαχες δηλώσεις σας οφείλονται σε λάθος ή ελλιπείς πληροφορίες που σας μεταφέρθηκαν. Για το λόγο αυτό ευελπιστούμε να αποκαταστήσετε την αλήθεια και να προβείτε:

α) στην ανάρτηση εκ μέρους σας στην ίδια ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης (facebook) όπου αναρτήσατε τις επίμαχες δηλώσεις σας, αυτούσιου του παρόντος κειμένου. Άλλως και σε περίπτωση τεχνικών δυσχερειών η ανάρτηση δηλώσεών σας όπου θα αναφέρετε την αλήθεια των γεγονότων επί τη βάσει των στοιχείων που σας γνωρίσαμε με την παρούσα (αποφάσεις Υπουργού αναρτημένες στο διαδίκτυο κλπ) και όπου θα αναφέρετε ρητώς ότι η αρχική εργολαβία διαλύθηκε από υπαιτιότητα του ΚτΕ λόγω ανωριμότητας του έργου προς εκτέλεση και όχι για λόγους που σχετίζονται με την επαγγελματική ικανότητα της εταιρίας μας.

β) στην κοινοποίηση των προαναφερθέντων προς όλα τα ειδησεογραφικά μέσα ενημέρωσης έντυπα και ηλεκτρονικά που αναδημοσίευσαν το επίμαχο κείμενό σας, προς αποκατάσταση της αλήθειας.

Ευελπιστούμε στην φιλική διευθέτηση του θέματος και στην αυτόβουλη αποκατάσταση της αλήθειας από την πλευρά σας, μετά και την αποστολή της παρούσας. Περαιτέρω, είμαστε στη διάθεσή σας, πιστεύοντας ότι οι επίμαχες δηλώσεις σας βασίζονται σε εσφαλμένες πληροφορίες που σας μεταφέρθηκαν, να σας παράσχουμε οποιαδήποτε πρόσθετη ενημέρωση επιθυμείτε.

 

Νέα Ερυθραία, 26 Ιουλίου 2024

Για τη «ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ»

Ο νόμιμος εκπρόσωπος

___________________

Στέφανος Φυσικόπουλος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου