Βούλα 9/01/2024
Αριθμ. Πρωτοκ. : 002 / 2024
Blogs : http://rikipvvv.blogspot.gr /
Ε - mail : rikipvvv@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/rikipvvv
Θέματα που συζητήθηκαν στα τελευταία Δημοτικά Συμβούλια του 2023 και λόγω
σπουδαιότητας και ελλιπών εισηγήσεων ΕΓΕΙΡΟΥΝ ΖΗΤΗΜΑΤΑ…
και απειλούν τη φυσιογνωμία του Δήμου μας το 2024
Με
την έλευση του νέου χρόνου θα σας ενημερώσουμε με επίσημα και αδιαμφισβήτητα
στοιχεία για σημαντικά θέματα που συζητήθηκαν στα τελευταία Δημοτικά συμβούλια (Δ.Σ.)
του Δήμου Β.Β.Β. και παρόλο που τα θέσαμε δημόσια στις τοποθετήσεις μας στα Δ.Σ. αυτά είτε δεν απασχόλησαν την τοπική
ψηφιακή και έντυπη δημοσιογραφία και ενημέρωση, είτε εγράφησαν σχετικά με αυτά τα
θέματα οι γνωστές ωραιοποιημένες ειδήσεις και απέκρυψαν ή απαξίωσαν κάθε
αντίθετη άποψη….
Τα θέματα αυτά θα υλοποιηθούν το 2024 και θα αποτελέσουν μαζί και συσωρευτικά μία ακόμη παράμετρο στην υλοποιούμενη αλλοίωση του κοινωνικού, αστικού, φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος του Δήμου και μάλιστα σε ρυθμούς εξοντωτικούς.
24η
/2023 ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Σύμφωνα με την Πρόσκληση της 24ης/2023 Τακτικής Συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονταν σημαντικά θέματα. Οι εισηγήσεις τους δεν ανέφεραν ή διαστρέβλωναν τα επίσημα στοιχεία, όχι άδολα… Η ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. οφείλει να τα δημοσιοποιήσει. ΔΕΙΤΕ την συνεδρίαση: https://www.facebook.com/dimosvvv/videos/311501448473523
1ο θέμα: Έγκριση
Τροποποίησης Τεχνικού Προγράμματος, έτους 2023
με μοναδική
τροποποίηση την «Ένταξη τον Κ.Α. 30-7326.010 με τίτλο “ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΡΕΜΑΤΩΝ ΛΥΚΟΡΕΜΑ ΚΑΙ ΧΛΟΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ” στα νέα του
Τεχνικού Προγράμματος και στον Προϋπολογισμό του έτους 2023 (Πολυετή Δαπάνη) το
ποσό των 100,00 € και διαμορφώνεται για το έτος 2024 στο ποσό των 247.900,00€,
ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου διαμορφώνεται στο ποσό των 248.000,00 €.»
Στην
απόφαση που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ
διαπιστώσαμε ότι έχουν συμπεριληφθεί, χωρίς απόφαση του Δ.Σ. ακόμη 9 τροποποιήσεις (8 μειώσεις
δαπανών και 1 αλλαγή τίτλου)….
Η αναρτημένη απόφαση 549/2023 του Δ.Σ. στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ με τις μη
εγκεκριμένες προσθήκες της 9ης τροποποίησης Τ.Π. 2023: https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%98%CE%98%CE%99%CE%A9%CE%A8%CE%96-%CE%A57%CE%9A?inline=true
Σε αυτή την
απόφαση που τροποποίησε για 9η φορά το Τεχνικό Πρόγραμμα (Τ.Π.) του
2023 καταγράφεται και η τελική ολική εικόνα του, μέχρι το τέλος του 2023. Εκεί βρίσκουμε
και τα ΝΕΑ έργα του Τ.Π. 2023 , όπως έχουν διαμορφωθεί
και εγκρίθηκαν στο τέλος του 2022 (Τ.Π. 2022: https://drive.google.com/file/d/1u2jGJYeWpRYMjzoVXeMCmBmcGmYmnHjd/view?usp=sharing ). Ενδιαφέρον παρουσιάζεται στη σελίδα 6, κυρίως
στο θεματικό Άξονα 2 - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ- ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ και αυτό γιατί εάν κάποιος είχε το τυπικό ενδιαφέρον να τα
συγκρίνει με τα αντίστοιχα ΝΕΑ έργα 2024 του:
3ου θέματος: Έγκριση Τεχνικού Προγράμματος, έτους 2024 διαπιστώνουμε
ότι στην απόφαση που αναρτήθηκε στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ
τα ΝΕΑ έργα του 2023 με τα ΝΕΑ
έργα του 2024 είναι σχεδόν στο σύνολο τους ΙΔΙΑ…
ΔΕΙΤΕ αυτή
την μοναδική διαχρονικότητα των “ΝΕΩΝ” έργων που παραμένουν νέα για το 2023 και το 2024. Mάλιστα η
παραδοξότητα μεγαλώνει γιατί όπως μας ενημέρωσε ο κ. Δήμαρχος το Τ.Π. του 2023
είχε ποσοστό υλοποίησης κοντά στο 90%...;;;
Η αναρτημένη
απόφαση 551/2023 του Δ.Σ. στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ με το Τεχνικό Πρόγραμμα του 2024: https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A8%CE%A47%CE%A9%CE%A8%CE%96-42%CE%9C?inline=true
Εφόσον αναφερόμαστε στα τεχνικά έργα του 2024 στο Δήμο Β.Β.Β. καλό
είναι να ενημερώσουμε για το πρόσφατα εγκεκριμένο Πρόγραμμα Εκτελεστέων Έργων Περιφέρειας Αττικής οικονομικού έτους 2024
( https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%98%CE%A667%CE%9B7-%CE%A3%CE%9D7?inline=true ). Στη σελίδα 51 διαβάζουμε ότι τα περισσότερα έργα που αφορούν
τον Δήμο Β.Β.Β. έχουν αρχική χρηματοδότηση για το 2024 μόνο 1.000€. Το πιο
πολυσυζητημένο έργο η διευθέτηση του ρέματος Κόρμπι, που μόλις ξεκίνησε μετά
από αδράνεια ετών έχει χρηματοδότηση ΜΟΝΟ
268.404,30
€….
Απαιτείται η άμεση αύξηση της χρηματοδότησης για την έναρξη και ολοκλήρωση των έργων.
--------------
Τα επόμενα θέματα που θα αναδείξουμε αφορούν
την ιδιωτική επένδυση του Αστέρα Βουλιαγμένης και της Ιδιωτικής Μαρίνας Βουλιαγμένης που ο κ. Δήμαρχος όλα αυτά τα
χρόνια στηρίζει με κάθε τρόπο.
Η επένδυση αυτή, και στα τρία
μέρη της, αποτελεί το πρώτο μνημονιακό πολεοδομικό πείραμα στην Ελλάδα με
εφαρμογή Ειδικού Χωρικού Σχεδίου Ανάπτυξης ΔΗΜΟΣΙΟΥ Ακίνητου ( Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α.) και
με πλήρη καταστρατήγηση όλων των διαδικασιών και εφαρμογή ειδικών προβλέψεων
και αδειοδοτήσεων για να έχουν μεγιστοποίηση κερδών οι ακόρεστοι ‘’επενδυτές” θυσιάζοντας
Δημόσια αγαθά και τη Δημόσια και Δημοτική περιουσία, το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον,
μοναδικής αξίας.
Η ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. από την αρχή το 2013 έως και σήμερα
ενημερώνει και αγωνίζεται για τα αυτονόητα…
Η ΔΡΑΣΗ της ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β για ΟΛΗ την ΧΕΡΣΟΝΗΣΟ του ΑΣΤΕΡΑ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 2013-2021 https://rikipvvv.blogspot.com/2021/08/blog-post_24.html
7ο θέμα: Έγκριση
της διάνοιξης υπόγειας διάβασης πεζών επί της οδού Απόλλωνος στη Δ.Ε.
Βουλιαγμένης για τη σύνδεση της Μαρίνας Βουλιαγμένης με τις παρακείμενες
Τουριστικές Εγκαταστάσεις του Αστέρα
Βουλιαγμένης σύμφωνα με το
εγκεκριμένο ΕΣΧΑΔΑ.
Το
θέμα αφορά την συνεχιζόμενη καταστροφή της πανέμορφης χερσονήσου του Μικρού
Καβουρίου και τον σταδιακό περιορισμό-αποκλεισμό πρόσβασης σε αυτή μετά την
Μαρίνα Βουλιαγμένης.
Η
εισήγηση του θέματος, αλλά και οι μελετητές του Αστέρα Βουλιαγμένης, ΨΕΥΔΩΣ αναφέρουν ότι το
συγκεκριμένο έργο προβλέπεται στο εγκεκριμένο
Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. για τον Αστέρα
Βουλιαγμένης, που προέκυψε μετά από την κατάθεση της Στρατηγικής Μελέτης
Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του 2016 και
του σχεδίου πλήρους ανάπτυξής του στην περιοχή εφαρμογής (https://drive.google.com/file/d/0B1TQVRkjg2zwenRmbThha0pyRE0/view?usp=sharing&resourcekey=0-HiNbuO9DSBLUp6Ow39hk7w & https://drive.google.com/file/d/0B1TQVRkjg2zwMk5kRy0ycWIwZ3M/view?usp=sharing&resourcekey=0-Zt99RoPHUaBfuSKlgHqUDw) στο Συμβούλιο της Επικρατείας, από το οποίο έλαβε αρχική έγκριση με το πρακτικό
επεξεργασίας 152/2016 (https://drive.google.com/file/d/0B1TQVRkjg2zwVXI3Z3ZUNUpiSzg/view?usp=sharing&resourcekey=0-cPNBvMft06OO_rL8Fj_zOQ ) και το οποίο τελικά εγκρίθηκε με πλήρη περιγραφή και δεσμεύσεις με το Προεδρικό
Διάταγμα Π.Δ.
30-9-2016 (ΦΕΚ 191/τ.Α.Α.Π./4-10-2016) με θέμα: «Έγκριση Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου (Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α.)
και
τροποποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως Βουλιαγμένης Αττικής στην έκταση του “ Αστέρα Βουλιαγμένης” και
καθορισμός χρήσεων γης και όρων δόμησης» (https://drive.google.com/file/d/1ksac0sPz_Vf-xNuP1UXVk0aOLTvpppHh/view?usp=sharing ).
Σε όλα αυτά τα έγγραφα και σχέδια έγκρισης των
εγκαταστάσεων και όρων λειτουργίας του Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. του Αστέρα Βουλιαγμένης,
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν έχει γίνει καταγραφή και έγκριση για το αίτημα και την αδειοδότηση
που ζήτα σήμερα ο Αστέρας Βουλιαγμένης για την διάνοιξης υπόγειας
διάβασης πεζών επί της οδού Απόλλωνος στη Δ.Ε. Βουλιαγμένης για τη σύνδεση της Μαρίνας
Βουλιαγμένης με τις παρακείμενες Τουριστικές Εγκαταστάσεις του Αστέρα
Βουλιαγμένης. Η πρώτη καταγραφή για
την υπόγεια διάβαση γίνεται στο σχέδιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Κ.Υ.Α.) που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 2 ΑΑΠ 2018, με θέμα
την ‘’Έγκριση χωροθέτησης του επενδυτικού σχεδίου Αστέρα Βουλιαγμένης’’ και όχι στο κείμενο.
(Κ.Υ.Α. Αστέρα: https://drive.google.com/file/d/1mPtyX1d7dsOznNseoFQjiCLSXY5bHDuy/view?usp=sharing )
Η Κ.Υ.Α. του Αστέρα Βουλιαγμένης στο
κείμενο της αναφέρει ότι : Αρ.6
- Παρ:8.4. Οι
κατασκευαστικές εργασίες να πραγματοποιηθούν αποκλειστικά στην προβλεπόμενη από
τον σχεδιασμό, έκταση και οι εκσκαφές να είναι μόνο οι τεχνικά απαραίτητες, περιοριζόμενες αυστηρά στα προβλεπόμενα
από τη μελέτη, όρια.
Η διάνοιξη υπόγειας διάβασης πεζών επί της οδού Απόλλωνος στη Βουλιαγμένης για τη σύνδεση της Μαρίνας Βουλιαγμένης ΔΕΝ μπορούσε να έχει εγκριθεί γιατί το μεγαλύτερο μέρος της είναι εκτός των ορίων εφαρμογής του Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. του Αστέρα Βουλιαγμένης.
Η επίσημη αναφορά και έγκριση με όρους της υπόγειας διάβασης πεζών κάτω της οδού Απόλλωνος στη Βουλιαγμένη για τη σύνδεση της Μαρίνας Βουλιαγμένης με τον Αστέρα έγινε με την έκδοση του Π.Δ. της 13.6.2019 στο ΦΕΚ 320 Δ 2019, «Έγκριση γενικού σχεδιασμού μαρίνας Βουλιαγμένης Μαρίνας Βουλιαγμένης » όπου στο «Αρ.2 Παρ.: 6β. Επιτρέπεται η διάνοιξη υπόγειας σήραγγας αποκλειστικά για τη χρήση πεζών και ελαφρών οχημάτων για τη σύνδεση της μαρίνας με τις παρακείμενες τουριστικές εγκαταστάσεις του Αστέρα Βουλιαγμένης, εφόσον ελαχιστοποιείται η επέμβαση στο ανάγλυφο.» ( https://drive.google.com/file/d/1t0vrED3r622zy7FKsZnBkbbCGilygHjX/view?usp=sharing )
Ρωτήθηκαν οι μελετητές του Αστέρα Βουλιαγμένης και ο κ. Δήμαρχος
που υπογράφει την εισήγηση του θέματος στο Δ.Σ., γιατί ενώ ΔΕΝ προβλέπεται στο
εγκεκριμένο Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α.
του Αστέρα Βουλιαγμένης η διάνοιξη υπόγειας διάβασης πεζών επί της οδού Απόλλωνος
στη Δ.Ε. Βουλιαγμένης για τη σύνδεση της Μαρίνας
Βουλιαγμένης με τις παρακείμενες Τουριστικές Εγκαταστάσεις του Αστέρα
Βουλιαγμένης αναφέρουν στη εισήγηση ότι αυτό προβλέπεται;
Ρωτήθηκαν επίσης γιατί το
αίτημα γίνεται από τον Αστέρα Βουλιαγμένης και όχι από την Μαρίνα Βουλιαγμένης που έχει
έγκριση, έστω και μόνο για το τμήμα που έχει δικαιοδοσία;
Απάντηση δεν πήραμε και η πλειοψηφία αποδέχτηκε την εισήγηση και
υπερψήφισε και πάλι…
8ο θέμα: Έγκριση της Μελέτης ανάπλασης και ανάδειξης Ζώνης ΙΑ
(περιοχή αποκατάστασης φυσικού τοπίου) του Λαιμού Βουλιαγμένης, στη Δ.Ε.
Βουλιαγμένης, εκτός των περιφράξεων του
ξενοδοχειακού
συγκροτήματος και της Μαρίνας.
Ο τίτλος αυτός δεν αναδεικνύει την ουσία,
δηλαδή την άνευ όρων παραχώρηση στους επενδυτές της απόληξης της δημοτικής και κοινόχρηστης
οδού Απόλλωνος από το τμήμα της που βρίσκεται το παλιό όριο της τουριστικής
εγκατάστασης του Αστέρα Βουλιαγμένης. Η οδός Απόλλωνος είναι χαρακτηρισμένη
δημοτική οδός σύμφωνα με την
2860/289/20.4.2004 απόφαση της πολεοδομίας Βουλιαγμένης και έχει αποκτήσει
κοινόχρηστο χαρακτήρα σε όλο το εύρος της, λόγω συνεχούς και αδιάλειπτης χρήσης
επί πάρα πολλές δεκαετίες. Ο Δήμος
υλοποίησε την οδό και την διαμόρφωσή της πριν πολλές δεκαετίες και την συντηρούσε και την επιμελούνταν. Είχε μάλιστα και ένα μικρό
δημοτικό αναψυκτήριο στην μια πλευρά της οδού, γεγονότα που την χαρακτηρίζουν
δημοτική περιουσία.
Το
2014 με το πρώτο Ε.Σ.Χ.Α.Δ.Α. του Αστέρα Βουλιαγμένης
αποφασίστηκε, από την τότε κυβέρνηση, η
παραχώρηση όλης της απόληξης της χερσονήσου, μαζί με την δημοτική και κοινόχρηστη οδό Απόλλωνος στους επενδυτέςς
και ο Δήμος, όπως εκπροσωπείται και διοικείται,
δεν είπε κουβέντα…
Έκτοτε
γίνεται συνεχώς συντονισμένη προσπάθεια για τον περιορισμό της καθολικής
πρόσβασης, από το πάρκινγκ πάνω από τον Ναυτικό όμιλο Βουλιαγμένης μέχρι και το
τέλος της οδού, με σχεδίαση και υλοποίηση έργων υποτίθεται ανάπλασης και ήπιας
χρήσης…
Όλα
αυτά υποκρύπτουν την στόχευση για αποξένωση των πολιτών από την χερσόνησο και
ειδικά στο σημείο που χτίζονται οι υπερπολυτελείς βίλες των μεγιστάνων, που
επιθυμούν ιδιωτικότητα και τους πολίτες μακριά!
9ο θέμα: Έγκριση ή μη
κοπής (35) δένδρων και φύτευση διπλάσιου αριθμού, εντός της έκτασης
του ΑΣΤΕΡΑ και της Μαρίνας Βουλιαγμένης.
Το θέμα αφορά
την επιπλέον κοπή δέντρων, πέραν των προβλεπόμενων και εγκεκριμένων από τα Π.Δ.
για την υλοποίηση της κάθε “επένδυσης’’, για την διάνοιξης υπόγειας
διάβασης πεζών επί της οδού Απόλλωνος στη Δ.Ε. Βουλιαγμένης για τη σύνδεση της Μαρίνας
Βουλιαγμένης με τις παρακείμενες Τουριστικές Εγκαταστάσεις του Αστέρα
Βουλιαγμένης.
Υπενθυμίζουμε
ότι στον Αστέρα Βουλιαγμένης έχουν εγκριθεί αρχικά κοπές 1.257 μεγάλων δέντρων και
στην Μαρίνα Βουλιαγμένης έχουν εγκριθεί αρχικά κοπές 160 μεγάλων δέντρων, χωρίς
να υπολογίζονται μικρά δενδρύλλια σε ανάπτυξη και θάμνοι. Επιπλέον, έχουν
ζητηθεί και εγκριθεί οι κοπές δέντρων από την αρχαιολογική υπηρεσία για την
συνέχιση των αναγκαίων ανασκαφών.
Οι κοπές 35
δέντρων, που αιτούνται τώρα, ΔΕΝ μπορούν
να γίνουν αποδεκτές γιατί δεν προβλέπονται στα αρχικά Π.Δ. και τις Κ.Υ.Α. που
θέτουν τους ακριβείς όρους και εγκρίσεις για τις εγκαταστάσεις και για κοπές
δέντρων.
Το θέμα δεν είναι όσο απλό φαίνεται, η εγκληματική ‘’επένδυση’’ έχει έγκριση για καρατόμηση 1417 πολυετών δέντρων σε όλη τη χερσόνησο και ζητά άδεια για ακόμη 35 δολοφονίες δέντρων, η χερσόνησος χάνει τα αυτοφυή πολυετή δέντρα και φυτεύεται με νέα δέντρα και κυρίως με διακοσμητικούς θάμνους, γκαζόν και φυτεμένα δώματα
Η τσιμεντοποίηση της χερσονήσου που προειδοποιήσαμε από το 2013 συνεχώς μέχρι και σήμερα (https://rikipvvv.blogspot.com/2013/12/blog-post.html )
------------------------
26η/2023
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Στην
τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. για το 2023 και
το κλείσιμο της αυτοδιοικητικής περιόδου σύμφωνα
με την Πρόσκληση της 26ης/2023
Τακτικής Συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου
στην ημερήσια διάταξη περιλαμβάνονταν σημαντικά
θέματα. Οι εισηγήσεις τους δεν ανέφεραν ή διαστρέβλωναν τα επίσημα στοιχεία,
όχι άδολα…Η ΡΙΚΙΠ ΒΒΒ οφείλει να τα δημοσιοποιήσει.
ΔΕΙΤΕ την συνεδρίαση: https://www.facebook.com/dimosvvv/videos/1055884135716928
Αρχικά, συζητήθηκε το θέμα που προέκυψε με αφορμή την καταστροφή της κατοικίας
συμπολιτών από τη Βάρη η οποία επλήγει από τον ανεμοστρόβιλο – αεροδίνη, το
βράδυ της Παρασκευής 15/12/2023 και ξεσπίτωσε την εξαμελή οικογένεια, μας
συντάραξε όλους.
Η ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. για το θέμα ήδη είχε καταθέσει επίσημα στις 17/12/20213 μία συγκεκριμένη πρόταση προς το Δημοτικό Συμβούλιο και τον κ. Δήμαρχο για να ληφθούν οι αναγκαίες αποφάσεις και πρωτοβουλίες για την άμεση και αξιοπρεπή στέγαση της οικογένειας και πλήρη αποκατάσταση της οικίας και της οικοσκευής, ειδικά εν μέσω του χειμώνα και των εορταστικών ημερών, με την λήψη σχετικής απόφασης από το Δ.Σ. ( https://rikipvvv.blogspot.com/2023/12/19122023.html ).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ : Το θέμα τέθηκε στο Δ.Σ., ως θέμα εκτός ημερησίας διάταξης και συζητήθηκε μαζί με την πρόταση του κ. Δημάρχου για οικονομική ενίσχυση 3.500 € για την αποκατάσταση της στέγης και μόνο.
Η πρόταση
της ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. και η προφορική
εισήγηση και ανάλυση που έγινε, σε συνάρτηση με την πρόταση του κ. Δημάρχου, από τον Θάνο Ματόπουλο, ανέδειξε
την αναγκαιότητα για την άμεση και πλήρη στήριξη της οικογένειας και την άμεση αυτοψία και μελέτη για τη στατικότητα του
κτηρίου και τις αναγκαίες εργασίες και τα υλικά για την πλήρη αποκατάστασή του.
Τονίστηκε ότι, λόγω επικείμενων καιρικών φαινομένων, απαιτείται η άμεση
αποκατάσταση της στέγης ή η προσωρινή κάλυψή της για να μην καταστραφεί πλήρως και
η οικοσκευή. Αυτό δεν έγινε εφικτό και οι βροχές των επόμενων ημερών δυσκόλεψαν
την ήδη ζοφερή κατάσταση για την οικογένεια και ακόμη δεν έχουν επιστέψει σπίτι
τους.
9ο θέμα: Λήψη απόφασης για έγκριση υψομετρικής
μελέτης τμήματος της οδού Λυκούργου και τμήματος της οδού Αχιλλέως στο Ο.Τ 13β
στην Δ.Κ. Βουλιαγμένης.
Με αυτή τη λιτή και
απέριττη εισήγηση και τίτλο για αίτημα που κατέθεσε ιδιώτης πολίτικος μηχανικός
στις 14/12/2023, χωρίς αναφορά στον ιδιόκτητη της έκτασης (η πιο άμεση
ανταπόκριση της διοίκησης του Δήμου σε αίτημα…) εισηγήθηκε με έγγραφό του στο Δ.Σ. ο αρμόδιος αντιδήμαρχος το θέμα.
Τελικά και μετά από σε βάθος μελέτη της ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. αποδείχτηκε ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ. (https://drive.google.com/file/d/1WZpuAiD36JYL9bkB2hYy1eO8ZK8q6CmL/view?usp=sharing )
Αρχικά, ζητείται, μαζί με την
έγκριση της υψομετρικής μελέτης τμήματος της οδού
Λυκούργου και τμήματος της οδού Αχιλλέως στο Ο.Τ 13β στην Δ.Κ. Βουλιαγμένης
στην περιοχή ΤΑΣΣΙΑΝΗ, η διάνοιξη
της αδιαμόρφωτης οδού στο όριο του σχεδίου πόλης, που απαιτεί την κοπή πολλών
μεγάλων δέντρων.
Το πιο ενδιαφέρον
είναι ότι, μετά από ερώτησή μας, ο κ. Δήμαρχος παραδέχτηκε ότι όλο το
οικοδομικό τετράγωνο (Ο.Τ.) 13β, επιφανείας 6.480 τ.μ., ανήκει την εκκλησία…
Ακόμη πιο
ενδιαφέρον είναι ότι το Ο.Τ. 13β βρίσκεται
στην λίστα των 36 Ο.Τ. φερόμενης ιδιοκτησίας
εκκλησίας που επί δεκαετίες δεν έχουν ρυθμιστεί πολεοδομικά από τις αρμόδιες υπηρεσίες
του Δήμου και το Δ.Σ. με την 199/2021 απόφασή του προτείνει την: «Επιβολή
ρυμοτόμησης απαλλοτρίωσης σε ακίνητα με φερόμενο ιδιοκτήτη την Εκκλησία της
Ελλάδος σε οικοδομικά τετράγωνα στην Δ.Ε. Βουλιαγμένης.» (https://drive.google.com/file/d/1He46lR9Ff-KFCg0b49mK0hvZU3Nzk8SE/view?usp=sharing )
Η πάγια τακτική του
Δήμου και των διατελεσάντων Δημάρχων και μελών των Δ.Σ. να μην προβαίνουν σε
διοικητικές πράξεις για την ρυμοτομική και πολεοδομική τακτοποίηση των Ο.Τ. της
εκκλησίας στη Βουλιαγμένη, αλλά και η πρόσφατη απόφαση 199/2021 του Δ.Σ. για απαλλοτρίωσή
τους, ΔΕΙΧΝΟΥΝ την πολιτική βούληση να αναζητηθεί η πλήρης αποκατάσταση της
κατάφωρης αδικίας και οικολογικής ζημίας που υπέστη η Βουλιαγμένη από την ακόρεστη
κερδοσκοπική βούληση της ιεραρχίας της εκκλησίας, διαχρονικά από το 1952 μέχρι
και σήμερα.
Διαπιστώνουμε ότι
με έντεχνους διοικητικούς τακτισμούς επιχειρείται να ανατραπεί αυτή η πάγια τακτική του Δήμου, προς όφελος της
εκκλησίας και των επενδυτικών σχεδίων της.
Η περιοχή της
Τάσσιανης στα όρια των τριών Δημοτικών Κοινοτήτων Βούλας – Βάρης -
Βουλιαγμένης και στα όρια των σχεδίων
πόλης, αλλά και εκτός αυτών, έχει γίνει το τρίγωνο των αφανών διαδικασιών
εγκρίσεων και οικοδομικού χαρακτήρα που κατατρώνε το φυσικό ανάγλυφο και
αποψιλώνουν τη περιοχή με κοπές μεγάλων δέντρων καταστρέφοντας οριστικά τη
περιοχή.
Διαφαίνονται συμφωνίες που έχουν δρομολογηθεί και σταδιακά υλοποιούνται με τέτοιου είδους λιτές και πονηρές εισηγήσεις…
Ας έχουν τη γνώση οι διοικούντες ότι η ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. ελέγχει καθημερινά όλο το εύρος των κρατικών και αυτοδιοικητικών δεδομένων και έχοντας σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία για να εκτιμά και να αναλύει τα δεδομένα, ενημερώνει έγκαιρα και έγκυρα τους πολίτες για τις πραγματικές τους διαστάσεις και όσα επίκεινται.
ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου