Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

Ενημέρωσή σχετικά με το πολυετές και σοβαρό θέμα των διεκδικήσεων της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. κατά του Δήμου Β.Β.Β. - ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ από την ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.

 

             

                                                                                                                      Βούλα 5/2/2024

Blogs   : http://rikipvvv.blogspot.gr /                                                       

Ε - mail   : rikipvvv@gmail.com                                                        

Facebook : www.facebook.com/rikipvvv                     Π Ρ Ο Σ:  ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.

                                                                                     κ. Καραμέρο Γεώργιο – Βουλευτή Ανατολικής Αττικής                                                                                                                                                      του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.

                                                                                                                                                                                    

ΘΕΜΑ : Ενημέρωσή σας σχετικά με το πολυετές και σοβαρό θέμα των διεκδικήσεων της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. κατά του Δήμου Β.Β.Β.

Ενημερωθήκαμε για την επιθυμία σας να λάβετε γνώση για το σοβαρότατο θέμα που αφορά τις διεκδικήσεις της «ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΣ ΒΟΥΛΑΣ» (Μ.Ε.Ε.Κ.Β.)  για την παράκτια ζώνη και αστικά ακίνητα της Βούλας, και το ποιες ενέργειες έχουν γίνει μέχρι σήμερα από την εκλεγμένη Δημοτική κίνηση Ριζοσπαστική Κίνηση Πολιτών Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης ( ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β.).

Η  ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.  παρακολουθεί πολύ στενά όλα τα θέματα που αφορούν Δημόσια αγαθά, Δημόσια και Δημοτική περιουσία, επομένως και τα θέματα  του παράκτιου μετώπου και παρεμβαίνει άμεσα θεσμικά και με κινητοποιήσεις. Ειδικά για το θέμα της ιστορικής διεκδίκησης της παραλίας της Βούλας από την υπό εκκαθάριση εταιρείας  Μ.Ε.Ε.Κ.Β. εδώ και πάνω δέκα χρόνια, έχει ενημερώσει και συσπειρώσει τους πολίτες ενάντια στην προοπτική της ιδιωτικής εκμετάλλευσης της παράκτιας ζώνης από την Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  της Βούλας. Αλλά και πριν το 2014, σαν κινήματα πολιτών διεκδικούσαμε ενημέρωση και μετείχαμε σε δράσεις για την διασφάλιση της παραλίας. Από το 2011 βρισκόμαστε ως ενεργοί πολίτες στα δικαστήρια πιέζοντας για την καλύτερη εκπροσώπηση των συμφερόντων του Δημόσιου. Διοργανώσαμε ενημερωτικές ομιλίες, διαμαρτυρίες και ψηφίσματα για την αποτροπή της ολικής απώλειας της παράκτιας ζώνης της Βούλας και την προάσπιση της ελεύθερης πρόσβασης στον αιγιαλό. Αναζητούμε συνεχώς τεκμηρίωση για την υπόθεση και το Δημόσιο συμφέρον, καταγγέλλοντας κάθε παρατυπία της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. . Καταθέσαμε, στα πλαίσια του υπό διαμόρφωση Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου, συγκεκριμένες προτάσεις για την επίμαχη παράκτια ζώνη της Βούλας.

Δυστυχώς η  διεκδίκηση της   Μ.Ε.Ε.Κ.Β.   για την παράκτια ζώνη της Βούλας ξεκινά πριν από σχεδόν εκατό χρόνια και φτάνει στις μέρες μας με οδυνηρές δικαστικές αποφάσεις που ‘’δικαιώνουν’’ νομικά την υπό εκκαθάριση εταιρεία. Σήμερα πολλοί εξανίστανται από το ενδεχόμενο η   Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  να εκμεταλλευτεί την παράκτια ζώνη της Βούλας και το  οξύμωρο είναι ότι ανάμεσά τους βρίσκονται και απόγονοι μελών της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. και κληρονόμοι της,  αλλά και όσοι κατείχαν και κατέχουν  δημόσιο αξίωμα και ‘’διευκόλυναν’’ την Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  για να μπορεί σήμερα να διεκδικεί με τυπικές αξιώσεις!!

Η  ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.  αναζητά αυτοτελώς  όλα τα νομικά κείμενα για το θέμα της Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  και τη διαμάχη μεταξύ Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  και Δήμου για το Δημόσιο συμφέρον.

 Έτσι   αφού η ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β., συγκέντρωσε χιλιάδες έγγραφα και σχέδια από το 2014 έως το 2024, για  θέμα αυτό της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. τα αποτύπωσε σε συγκριτική μελέτη [1] η οποία  προσδιορίζει όλα τα πολεοδομικά και ιδιοκτησιακά χαρακτηριστικά του θέματος.

Οι βασικές δημοσιοποιημένες θέσεις – προστάσεις και δράσεις της ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β. βρίσκονται ανηρτημένες στο διαδικτυακό χώρό της στην παραπομπή:

Ριζοσπαστική Κίνηση Πολιτών Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης: Μ.Ε.Ε.Κ.Β. (rikipvvv.blogspot.com)

https://rikipvvv.blogspot.com/search/label/%CE%9C.%CE%95.%CE%95.%CE%9A.%CE%92 .

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ το ΧΡΟΝΙΚΟ της ΥΠΟΘΕΣΗΣ

Το θέμα ξεκινά το 1923 με την αγορά 1.100 στρεμμάτων από υποψηφίους μετόχους της  νεοσυσταθείσας  Μ.Ε.Ε.Κ.Β. το 1924 ( οι μέτοχοι συνεισέφεραν ως μερίδια τα ακίνητά  τους) από την μονή Πετράκη που φέρεται να την κατείχε και εκτείνονταν από τα ανατολικά του Ασκληπιείου έως και τα δυτικά του πάρκου Εθνικής Αντίστασης στη Βούλα και νότια έως την απόκρημνη ακτή και βόρεια έως την λεωφόρο Βουλιαγμένης, με σκοπό την ρυμοτόμηση, πολεοδόμηση και οικοδόμηση του πρώτου εξοχικού συνοικισμού Βούλας.  

Η σύσταση του εξοχικού συνοικισμού Βούλας έγινε με το ΦΕΚ 311 Α του 1926 και όπως είχε συμφωνηθεί ακολούθησε η κύρωση της σύμβασης μεταξύ Δημοσίου και Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  για την ανέγερση του συνοικισμού Βούλας με το ΦΕΚ 204 Α του 1927.

Η διαδικασία της ανοικοδόμησης είχε πολλά εμπόδια και η Μ.Ε.Ε.Κ.Β. συνεχώς δημιουργούσε ζητήματα για να κερδίσει περισσότερα. Η Μ.Ε.Ε.Κ.Β. είχε εκ του καταστατικού της διάρκεια πέντε έτη και ακολούθως λύθηκε η εταιρική σύνθεση και έως σήμερα τελεί υπό εκκαθάριση με εκλεγμένους μετόχους εκκαθαριστές.                              Την εποχή εκείνη, της αρχικής πολεοδόμησης της Βούλας  αλλά και στη συνέχεια η Μ.Ε.Ε.Κ.Β. δημιουργούσε διαρκώς ζητήματα για να αποκομίσει μέγιστα οφέλη με το λιγότερες κόστος, σαν εταιρεία εκμεταλλεύσεως όπως αναφέρει και τίτλος της.                

 Η Βούλα τότε αριθμούσε μόλις 350 μόνιμους κατοίκους και οι περισσότεροι ήταν ή μέλη της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. ή μόλις είχαν αγοράσει ακίνητα από αυτήν.

Η Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  λοιπόν είχε τον πρώτο λόγο στα τοπικά τεκταινόμενα και έτσι στις πρώτες κοινοτικές εκλογές το 1934 και έως το 1940 εξέλεγε κοινοτάρχες φιλικούς σε αυτήν…  Από τον πόλεμο και μετά η κατάσταση άλλαξε και η τοπική κοινωνία έχοντας αυξηθεί και η Βούλα έχοντας φτάσει, λίγο πριν τον πόλεμο, τους 1.500 κατοίκους  με την ενσωμάτωση  και των αγροτικών διανομών των ακτημόνων του Σ.Α.Α.Κ. Βάρης (η Βούλα επεκτάθηκε έως και τον Άγιο Νικόλαο Καβουρίου), εξέλεγε πλέον κοινοτάρχες και από τον Σ.Α.Α.Κ. Βάρης και όχι φιλικούς στην   Μ.Ε.Ε.Κ.Β. .                    

Με τη δημιουργία της παραλιακής λεωφόρου στις αρχές του 1950 η παράκτια ζώνη της Βούλας,  σταδιακά απέκτησε αξία και επισκεψιμότητα και τα παράκτια οικοδομικά  τετράγωνα ( Ο.Τ.) του αρχικού σχεδίου είχαν πλέον διχοτομηθεί σε δυο τμήματα, άνω της παραλιακής και κάτω αυτής στην παράκτια ζώνη.  Όμως μετά την διχοτόμηση  δεν είχαν οριστεί οι ρυμοτομικές και οικοδομικές γραμμές για να καταστούν άρτια και οικοδομήσιμα τα νέα Ο.Τ..

Το ΠΡΩΤΟ βήμα για τα σημερινά προβλήματα δόθηκε με την σύμφωνη γνώμη της κοινότητας Βούλας (αποφ. 94/1966) όπου τα νέα  παράκτια Ο.Τ.  2 Κ1 – Κ2 – Κ3– Κ6, που προέκυψαν από τη διχοτόμηση με την κατασκευή της παραλιακής οδού, απέκτησαν οικοδομικές-ρυμοτομικές γραμμές μαζί με χρήσεις και όρους δόμησης καθώς και νέα αρίθμηση σαν πλήρως νέα Ο.Τ.. Έτσι τα νέα παράκτια  Ο.Τ.. αριθμήθηκαν σε  : Κ1=472 Κ2=473 Κ3=474  - Κ6=481. Η απόφαση αυτή του Κοινοτικού συμβουλίου δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 51 Δ 1968  ‘’Περί τροποποιήσεως του ρυμοτομικού σχεδίου Βούλας (Αττικής)και καθορισμού των όρων και περιορισμών δομήσεως των οικοπέδων αυτού’’ και επειδή η δημοσίευση σε ΦΕΚ  έγινε επί χούντας πολλοί λανθασμένα θεωρούν ότι ήταν απόφασή της χούντας και επεβλήθη, όμως στην πραγματικότητα καθοριστική ήταν η  αποφ. 94/1966 της κοινότητας Βούλας και αυτή επικύρωσε το ΦΕΚ 51 δ 1968.

Να τονιστεί ότι είχε προηγηθεί η 213/1956 απόφαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, σχετικά με την ιδιοκτησία όλων των κοινόχρηστων χώρων και στην επίμαχη παράκτια ζώνη, στη διαμάχη μεταξύ Μ.Ε.Ε.Κ.Β.  και Κοινότητας Βούλας, και η οποία  αποφαίνεται ότι όλοι οι εκ του αρχικού ρυμοτομικού δημιουργούμενοι κοινόχρηστοι χώροι περιέρχονται σε κοινή χρήση, άνευ αποζημιώσεως, και ανήκουν ιδιοκτησιακά στην Κοινότητα Βούλας, τη σημαντική αυτή απόφαση εντόπισε σε έρευνά της η ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.  και τη δημοσιοποίησε άμεσα  τον Οκτώβριο του 2022.

Το ΔΕΥΤΕΡΟ  βήμα για τα σημερινά προβλήματα δόθηκε με την απόφαση της χούντας να κηρύξει ως δημόσια τουριστικά κτήματα προς αξιοποίηση όλες τις εκτάσεις που ανήκουν στο Δημόσιο, μεταξύ των οποίων και στη Βούλα, μεταξύ της παραλιακής οδού και της θάλασσας από το δυτικό όριο του Α΄ Αλιπέδου Βούλας μέχρι και το νοτιοανατολικό όριο του Β΄ Αλιπέδου Βούλας, με το ΦΕΚ 271 Α 1968.                                                                            Η κήρυξη αυτή δηλαδή ως δημόσια τουριστικά κτήματα της επίμαχης περιοχής, έχει καταπέσει σε κάθε δικαστήριο μέχρι του βαθμού του Αρείου Πάγου. Οι δικαστικές αποφάσεις επομένως  εξαιρούν τα Ο.Τ. της συγκεκριμένης παράκτιας ζώνης της Βούλας, γιατί σε όλες τις πρόσφυγες που έκανε  ο Δήμος Βούλας έως το 2011  αναγνώρισαν σαν «ιδιοκτήτη» των Ο.Τ. τη Μ.Ε.Ε.Κ.Β. .

Ο Δήμος Βούλας είχε εν τω μεταξύ συνάψει πολυετή συμφωνία παραχώρησης της συγκεκριμένης παράκτιας ζώνης με την Ε.Τ.Α. σήμερα Ε.Τ.Α.Δ. και με χρηματοδότηση έκανε έργα ανάπλασης και ενοικίασε σε επιχειρηματία το παραλιακό αναψυκτήριο ΝΟΤΟΣ   από τις αρχές του 1990.

Το Ελληνικό Δημόσιο και η Ε.Τ.Α.Δ. μέχρι και πρόσφατα θεωρούσαν όλη αυτή την έκταση ιδιοκτησία τους και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι το είχαν στο ανηρτημένο μητρώο ακινήτων της Ε.Τ.Α.Δ. μέχρι το 2012 και το μεταβίβασαν στη Αττικό Παράκτιο Μέτωπο Α.Ε. με το ΦΕΚ 2424 Β 2014. Η εμπλοκή του Δημοσίου στο επίμαχο θέμα στο δικαστήριο και η αναψηλάφηση της υπόθεσης κατέληξε και πάλι ότι το Δημόσιο δεν αναγνωρίστηκε κύριος αυτών των παράκτιων Ο.Τ., το δικαστήριο τελικά δεν αναγνώρισε ούτε την κυριότητα της  Μ.Ε.Ε.Κ.Β., ως αδιαμφισβήτητη, με τους προσκομιζόμενους τίτλους, αλλά με απλή χρησικτησία επί των Ο.Τ.!...

Ο Δήμος έχοντας την κυριότητα των κοινοχρήστων χώρων πέριξ των παράκτιων Ο.Τ. και θεωρώντας ότι το Δημόσιο και η Ε.Τ.Α.Δ. είχαν την κυριότητα των επίμαχων Ο.Τ. επί δεκαετία διεκδικούσε δικαστικά το αναψυκτήριο ΝΟΤΟΣ και τα μισθώματά του.

Η Ε.Τ.Α.Δ. βλέποντας την οριστική απώλεια της υπόθεσης και θέλοντας να διασφαλιστεί για να μην έχει ευθύνη για τις διεκδικούμενες δικαστικές αποζημιώσεις, ζήτησε και έλαβε την 717/22.7.2021 ‘’γνωμάτευση - οδηγία’’ από τμήμα του  Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, για να την προστατεύει από ενδεχόμενο κίνδυνο αποζημιώσεων…

Ο ΑΡΕΙΟΣ  ΠΑΓΟΣ το Α2' Πολιτικό Τμήμα,   σε δίκη του ΔΗΜΟΥ Β.Β.Β. ενάντια στη Μ.Ε.Ε.Κ.Β. και με την  αποφ. 655 / 31.1.2023,  επιδικάζει ουσιαστικά να καταβάλει ο Δήμος Β.Β.Β. χρηματικές αποζημιώσεις. 

Στις 05/01/2024 κοινοποιήθηκε στο Δήμο μας η επιταγή προς πληρωμή της «ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΣ ΒΟΥΛΑΣ», με την οποία, επιτάσσεται ο Δήμος μας να καταβάλλει ποσό ευρώ τριών εκατομμυρίων τετρακοσίων ενενήντα δύο χιλιάδων οκτακοσίων είκοσι τριών ευρώ και εξήντα πέντε λεπτών (€ 3.492.823,65), σε εκτέλεση του υπ'αρ. 2/2024 Α' εκτελεστού απογράφου της υπ'αρ. 8173/2020 διαταγής πληρωμής του Πρωτοδικείου Αθηνών.

    Αυτό γιατί το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών, με την με αρ. 4211/22.12.2023 απόφασή του, απέρριψε την ανακοπή του Δήμου Βάρης Βούλας-Βουλιαγμένης κατά την υπ' αρ. 8173/2020 Διαταγή Πληρωμής. Ο Δήμος Β.Β.Β. αντέδρασε άμεσα και προσέφυγε με δικαστικά μέσα στην εφετειακή αναστολή και ανακοπή της υλοποίησης της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών. Η υπόθεση εκκρεμεί στο εφετείο.

 

Εν ολίγοις ο Δήμος Β.Β.Β. κατέχει τους κοινόχρηστους χώρους πέριξ των παράκτιων Ο.Τ., που αποδόθηκαν στην Μ.Ε.Ε.Κ.Β. με χρησικτησία και αυτά τα Ο.Τ. περιλαμβάνουν και το αναψυκτήριο ΝΟΤΟΣ  και καλείται ως μόνος υπεύθυνος να πληρώσει εκατομμύρια για αποζημίωση στην   Μ.Ε.Ε.Κ.Β..

Διεκδικούμε την πολιτική επίλυση της πολυετούς διαμάχης με συγκεκριμένες νομοθετικές ρυθμίσεις και υπουργικές αποφάσεις που θα διασφαλίζουν :

1.     την πλήρη εφαρμογή της 213/1956 απόφαση του Νομικού Συμβουλίου  για την κατοχύρωση των κοινόχρηστων χώρων στο επίμαχο σημείο στο παράκτιο μέτωπο.

 

2.     την πλήρη εφαρμογή των προβλέψεων του Προεδρικού Διατάγματος της 1/3/2004 που επιβάλλει τον «Καθορισμό χρήσεων γης, όρων και περιορισμών δόμησης  στην παραλιακή ζώνη  από Φαληρικό όρμο μέχρι Αγία Μαρίνα Κρωπίας» ΦΕΚ 254 Δ /2004 και περιλαμβάνει την επίμαχη παράκτια περιοχή σαν ζώνη 4Α, επιτρέπει μόνο τις υπάρχουσες χρήσεις και απαγορεύει ρητά και κατηγορηματικά την οποιοδήποτε περίφραξη, με ΝΕΑ νομοθετική ρύθμιση εστιασμένη και μόνιμη.

 

3.     Στη παράκτια περιοχή της Βούλας και τα Ο.Τ. 472 473 474  - 481 καθώς και όσα δεν έχουν οικοδομικές και ρυμοτομικές γραμμές να  προβλεφθεί στο υπό σύνταξη και κατάθεση Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο η απαγόρευση κάθε δόμησης – περίφραξης και διαμόρφωσης που θα  αποκόπτει την ελεύθερη πρόσβαση στον κοινόχρηστο χώρο και τον αιγιαλό και την παραλία.

 

4.  Επίσης με πολιτική πρωτοβουλία και νομοθετική ρύθμιση η Ε.Τ.Α.Δ.  Α.Ε., που μέχρι πριν λίγα χρόνια διαχειριζόταν την επίμαχη παράκτια περιοχή της Βούλας,  σαν αδιαφιλονίκητη ιδιοκτήτρια της και ενέπλεξε τον Δήμο Β.Β.Β. σε δικαστικές περιπέτειες που οδήγησαν στον δικαστικό καταλογισμό αποζημίωσης στην Μ.Ε.Ε.Κ.Β., να επωμιστεί το αναλογούν σημαντικότατο μέρος της χρηματικής αποζημίωσης όταν αυτό θα τελεσιδικήσει.

    Η  ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.  πιστεύει ότι ο Δήμος δεν είναι ο αποκλειστικά υπόλογος των εκδικαζόμενων αποζημιώσεων, εφόσον η Ε.Τ.Α.Δ. τον διαβεβαίωνε επί δεκαετίες για την κυριότητα της έκτασης και την είχε καταχωρημένη στο μητρώο ακινήτων της.   Η ευθύνη της Ε.Τ.Α.Δ. και σε αυτή την περίπτωση είναι μεγάλη και ο Δήμος Β.Β.Β. οφείλει να διεκδικήσει με κάθε τρόπο την ανάληψη της ευθύνης και την καταβολή της αποζημίωσης στην Μ.Ε.Ε.Κ.Β. από την Ε.Τ.Α.Δ..

 

5.     Εκτός όμως αυτών επί χρόνια διατυπώνουμε το εύλογο ερώτημα, αν οι για τρίτη γενιά κληρονόμοι των αρχικών μετόχων και εκκαθαριστών της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. έχουν προβεί σε κάθε νόμιμη και προβλεπόμενη ενέργεια για να καθίστανται κληρονόμοι και δικαιούχοι των περιουσιακών στοιχείων της Μ.Ε.Ε.Κ.Β..  Έχουν καταθέσει και μεταγράψει τα κληρονομούμενα ακίνητα και έχουν πληρώσει τους αναλογούντες φόρους κληρονομιάς; Έχουν υποβάλει αντίστοιχα ετήσια δήλωση Ε9 ακίνητης περιουσίας και έχουν καταβάλει τον αναλογούντα ΕΝΦΙΑ; 

 

Επομένως χρειάζεται να γίνει άμεσα οικονομικός  έλεγχος της Μ.Ε.Ε.Κ.Β. και όλων των μετόχων και διαχειριστών εκκαθάρισης της, διαχρονικά και να γνωστοποιηθεί.

       Η επί δεκαετίες διαχείριση του θέματος από την π. Κοινότητα Βούλας, Δήμο Βούλας  έως και τον Δήμο Β.Β.Β. στη συνέχεια, γινόταν με άκρα μυστικότητα, με διαδικαστικές ολιγωρίες και τελικά αποτυχίες και ζημία για το Δήμο.   Οι  διαχειριστές  πρωταγωνιστές του παρελθόντος, που αρκετοί μετέχουν και σήμερα στη τοπική πολιτική σκηνή, νίπτουν τας χείρας τους και κατηγορούν άλλους, αυτό  μας καθιστά πολύ επιφυλακτικούς.

 

   Για ότι περαιτέρω τεκμηρίωση και ενημέρωση  για το θέμα, αλλά και για όποιο άλλο θέμα, επικοινωνήστε με την ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.. 

   Επίσης για την όποια κοινοβουλευτική σας παρέμβαση παρακαλούμε να αναφερθεί η συνεχής δράση, οι πρωτοβουλίες και η τεκμηριωμένη καταγραφή και ανάδειξη από τη ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β. για το θέμα καθώς και η παρούσα ενημέρωση. 

 

ΡΙ.ΚΙ.Π   Β.Β.Β.        

                             

Σημαντικά ΦΕΚ περιόδου από 1927 έως 1940: 

·         ΦΕΚ 137 Α 1933 = Αναθεώρηση και επέκταση του συνοικισμού Βούλας

·         ΦΕΚ 109 Α 1940 = Τροποποίησης του σχεδίου Βούλας ( καθορισμός χώρων) – οι προβλέψεις για καθορισμό αστικών κοινόχρηστων χώρων με απαλλοτρίωση οικοπέδων για την κοινότητα Βούλας αναιρέθηκαν με την απόφαση του ΣτΕ 1674/1964 αφού το Κοινοτικό συμβούλιο με την 8η απόφαση  της 8/5/1963 απεφάνθη ότι  δεν έχει τα αναγκαία χρήματα για την αποζημίωση τον δικαιούχων.   

 

·          [1] ΠΑΡΑΛΙΑ ΒΟΥΛΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ   & ΕΝΑΝΤΙ ΑΥΤΗΣ  από την ΡΙ.ΚΙ.Π. Β.Β.Β.  2014 – 2021 = παραπομπή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου