Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2023

Παραθέτω μερικές παραλείψεις και αστοχίες που έχω διαπιστώσει, από δική μου παρατήρηση, σαν κάτοικος Πανοράματος Βούλας. - - Χασάπη Μαρία

 Παραθέτω μερικές παραλείψεις και αστοχίες που έχω διαπιστώσει, από δική μου παρατήρηση, σαν κάτοικος Πανοράματος Βούλας.

Στον Δήμο μας υπάρχει έλλειμμα στη μετακίνηση των παιδιών προς και από τα σχολεία, ήτοι δεν υπάρχει το αντίστοιχο λεωφορείο που θα έπρεπε να υποστηρίζει τα παιδιά που μένουν σε μεγαλύτερη του 1,2 χλμ απόσταση απ το σχολείο (τα δικά μου παιδιά όντας μεγαλύτερα και καθώς έχω τοποθετηθεί στην επαρχία φέτος θεωρώ ότι δεν έχει αλλάξει κάτι σε αυτό το πεδίο, χωρίς να έχω μπορέσει να το διασταυρώσω ωστόσο για φέτος. Μακάρι κιόλας να αποτελεί παρελθόν η καταγγελία μου). Αποτέλεσμα το πρωινό κυκλοφοριακό κομφούζιο από αυτοκίνητα γονέων που προσπαθούν να πάνε τα παιδιά τους σχολείο. 

Στο Πανόραμα στον κεντρικό δρόμο που κινείται παράλληλα με τη ρεματιά και οδηγεί στο νεκροταφείο δεν υπάρχει ούτε πεζοδρόμιο από τη μεριά του ρέματος. Καθώς η περιοχή είναι νεόδμητη επαφίεται στον κάθε ιδιοκτήτη να χαράξει ένα πεζοδρόμιο, εάν και εφόσον υπάρχει οικοδομή στο σημείο εκείνο και δεν πρόκειται για άχτιστο οικόπεδο. Ας μην μιλήσουμε για τους έρμους τους ποδηλάτες.

Τα σκαλιά στον λόφο του Πανοράματος που έχω επανειλημμένα αιτηθεί και σε αυτήν τη δημαρχία αλλά και σε προηγούμενες δεν δέχονται ούτε καν να τα εξετάσουν, κρίνοντας τα δαπανηρά. Έφτιαξαν μόνο ένα τμήμα από τα πέντε περίπου που εκτείνονται στην ίδια ευθεία αν θέλει κανείς να συνδέσει  τον λόφο με την πλατεία για τους πεζούς. Αυτά παρ' ότι οι κλίμακες έχουν προβλεφθεί σε παλαιότερα σχέδια πόλης και οι δρόμοι που έχουν δεσμευτεί για αυτόν το λόγο αυτήν τη στιγμή καταπατούνται από περίοικους ή μετατρέπονται σε κοινόχρηστους σκουπιδότοπους. Μέχρις εδώ βλέπει κανείς πόσο σοβαρή επίπτωση στο ενεργειακό αποτύπωμα έχουν αυτές οι παραλείψεις και αδιαφορίες του Δήμου μας.

Τέλος, η φιλοζωία των κατοίκων είναι η αρχή και το τέλος της πολιτική του Δήμου για τα ζώα, αφού ούτε ταΐστρες ούτε στειρώσεις εμείς τουλάχιστον επάνω στο Πανόραμα δεν βλέπουμε. 

 

          Χασάπη Μαρία

υποψήφια με τη ΡΙ.ΚΙ.Π.  Β.Β.Β.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου